Beoordeel deze webshop
Bezoek deze webshop
      • Prijs
      • Ster Ster
      • Afhandeling en levering
      • Ster Ster
      • Ondersteuning
      • Ster Ster

    Reviews, ervaringen en recensies met Furni-store.nl vind u onderaan deze pagina. We hebben op dit moment 9 ervaringen met Furni-store.nl met een gemiddelde score van 2.5 van de 5. Schrijf zelf een review voor Furni-store.nl, elke ervaring is welkom! Furni-store.nl heeft 9 positieve en 0 negatieve ervaringen.


  • Willem Moransard over Furni-store.nl

    Ster Ster
      • Prijs
      • Ster Ster Ster Ster
      • Afhandeling en levering
      • Ster
      • Ondersteuning
      • Ster
      • Willem Moransard
        (19-10-2015)

    Begin augustus een tv meubel bestelling geannuleerd waarvan de levertijd steeds stilzwijgend werd verlengd. Via email een bevestiging gekregen dat we binnen 1 maand geld terug zouden krijgen (300 euro). Nu zijn we 2 1/2 maand verder en nog geen geld ontvangen.
    Op email geen reactie meer. Zijn telefonisch slecht bereikbaar, wanneer je ze wel te pakken krijgt wordt er keer op keer verteld:
    "Ik ga contact opnemen met de boekhouder, ik snap niet wat er gebeurd, ik neem maandag opnieuw contact met u op". Dit contact komt er nooit. Elke keer moet ik zelf opnieuw bellen.
    Op facebook bestaat furni store opeens niet meer en heten ze nu MisterSofa.

    Mijn volgende stap wordt een aangetekende brief waarin ik laat weten aangifte te doen van diefstal. Blij dat ik zwart op wit heb staan dat ze aangeven geld terug te storten.
    Ik hoop dat ik andere mensen kan weerhouden om zaken te doen met Furni store waar ze op een schandelijke manier met mensen omgaan.

  • Willem over Furni-store.nl

    Ster
      • Prijs
      • Ster
      • Afhandeling en levering
      • Ster
      • Ondersteuning
      • Ster
      • Willem
        (16-10-2015)

    Beste mensen, Enkele maanden geleden hebben wij (mijn vriendin en ik) 3 eetkamerstoelen gekocht. Een mooie website, goede voorwaarden en een snelle levering. De levertijd was op dat moment 2-3 weken, dus we hebben de stoelen meteen besteld en betaald (heel dom natuurlijk). Vervolgens na 4 weken niets te hebben gehoord hebben we gemaild met de vraag waar de stoelen bleven. Ze zouden het uitzoeken en er op terug komen, maar dat gebeurde niet. Bellen, mailen, vele beloftes, alle beloftes niet nakomen... Dit riedeltje herhaalde zich weken. Ik heb vervolgens besloten om de bestelling te annuleren en heb mijn geld terug gevraagd. Verrassend snel kreeg ik een reactie dat het hen speet en dat ze zo spoedig mogelijk het geld zouden terugstorten. Inmiddels na 10 telefoontjes, meerdere mailtjes en het inschakelen van een advocaat, heb ik nog altijd niets ontvangen. Natuurlijk wel heel veel excuses en beloftes, maar geen enkele cent. Na 5 maanden ben ik er echt klaar mee en vind ik het belangrijk om andere consumenten te waarschuwen voor Furni Store. Tot ik mijn geld terug heb, zal ik alle mogelijkheden aanwenden om te voorkomen dat ze anderen belazeren. Als er meer mensen zijn die problemen hebben, dan hoor ik het graag zodat we collectief actie kunnen ondernemen.

  • Alexander Decrans over Furni-store.nl

    Ster
      • Prijs
      • Ster
      • Afhandeling en levering
      • Ster
      • Ondersteuning
      • Ster
      • Alexander Decrans
        (14-09-2015)

    Verschrikkelijke service!

    Altijd beloven dat ze binnen de week of 2 weken komen leveren.
    Dan bel je om te vragen wanneer het geleverd worden en iedere keer wordt het met een week uitgesteld.

    Na weken dreigen heb ik uiteindelijk mijn geld teruggekregen! Mensen, bestel nooit bij Furni Store!
    Je wordt alleen in het zak gezet! Ik ben meer dan 100€ kwijt aan telefoonkosten!

  • Martijn over Furni-store.nl

    Ster
      • Prijs
      • Ster
      • Afhandeling en levering
      • Ster
      • Ondersteuning
      • Ster
      • Martijn
        (12-09-2015)

    Waardeloze communicatie, vertraging en overtreding van de wet

    Zit je er aan te denken om iets te kopen bij Furni Store, maar check je voor de zekerheid toch reviews en ervaringen van anderen? Dan is mijn advies simpel: koop ergens anders. Furni Store in het kort: wat direct leverbaar op de site staat, blijkt niet op voorraad. Ze reageren amper op mail en als ze het doen dan beantwoorden ze je vraag niet. De telefoon wordt maar sporadisch opgepakt. Afspraken komen ze niet na, smoesjes zat maar excuses aanbieden dat kennen ze niet. En als je je geld terug wilt dan negeren ze de wet (de Wet Koop op afstand schrijft voor dat de webwinkelier binnen 14 dagen het geld terug moet storten) en laten ze je rustig maanden wachten. Ik denk dat als ik niet gedreigd had met aangifte doen bij de politie ik mijn geld nog niet terug had.

    UPDATE 05/09/15: Vandaag gebeld door iemand van Furni Store. Wat hij me kon bieden, zodat ik deze review zou verwijderen. Erg jammer dat ze kennelijk liever negatieve reviews afkopen, dan daadwerkelijk iets aan hun eigen zooitje doen. Dus tip: mocht je geen contact kunnen krijgen met Furni Store, schrijf dan een negatieve review. Dan bellen ze je wel op!

  • Indra over Furni-store.nl

    Ster
      • Prijs
      • Ster
      • Afhandeling en levering
      • Ster
      • Ondersteuning
      • Ster
      • Indra
        (09-09-2015)

    Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
    Men heeft zelfs niet het fatsoen om op een mail te reageren.
    Het geld wordt direct aanvaard maar een bank leveren is blijkbaar zeer moeilijk. Mensen laat u niet door deze firma in het zak zitten en bestel bij een eerlijke firma. Ik ga klacht neerleggen en laat het hier niet bij. Deze mensen zijn het niet waard dat ze een firma mogen leiden
    KOOP NOOIT BIJ FURNI STORE

  • Henriette over Furni-store.nl

    Ster Ster Ster Ster
      • Prijs
      • Ster Ster Ster Ster
      • Afhandeling en levering
      • Ster Ster Ster Ster
      • Ondersteuning
      • Ster Ster Ster Ster
      • Henriette
        (19-03-2015)

    Snelle levering, duidelijk informatie over tijdstip en status

    Ondanks dat Furni Store in eerste instantie netjes aankondigde dat het product een besteltijd had van drie weken, had ik het (na een nieuwe mail van Furni Store hierover) het product al binnen een week in huis.

  • Afke over Furni-store.nl

    Ster Ster Ster Ster Ster
      • Prijs
      • Ster Ster Ster Ster Ster
      • Afhandeling en levering
      • Ster Ster Ster Ster Ster
      • Ondersteuning
      • Ster Ster Ster Ster Ster
      • Afke
        (17-03-2015)

    Wij hebben de bank nu een twee weken in huis en zijn heel tevreden over de bank. De bank zit de eerste paar dagen iets steviger maar dat wordt snel beter. De stof is mooi en goed te combineren met onze andere meubelen. All over zijn we super tevreden met de bank.

  • Stephanie over Furni-store.nl

    Ster Ster Ster Ster
      • Prijs
      • Ster Ster Ster Ster
      • Afhandeling en levering
      • Ster Ster Ster Ster Ster
      • Ondersteuning
      • Ster Ster Ster Ster
      • Stephanie
        (17-03-2015)

    Wanner je iets bestelt en het is er de volgende dag, dan ben ik tevreden. Nou, dat was het geval. Ik zal vaker zaken doen met Furni Store.

  • N. Thijssen over Furni-store.nl

    Ster Ster Ster
      • Prijs
      • Ster Ster Ster
      • Afhandeling en levering
      • Ster Ster Ster
      • Ondersteuning
      • Ster Ster Ster
      • N. Thijssen
        (30-12-2014)

    Beste mensen,

    2 maanden geleden een witte hoekbank met lounge gedeelte en hocker bij Furni Store bestelt online. Ik werd meteen gebeld door Furni Store als ik het geld binnen 2 dagen zou overmaken dat de bank dan begin volgende week geleverd zou worden. Nou natuurlijk maak je het geld dan over ik had afgesproken met Furni Store om de helft aan te betalen de andere helft bij levering.

    Ik hoorde niks meer en ben er zelf achteraan gaan bellen. Toen kreeg ik te horen allemaal problemen met de levering en zo ging het steeds door overal achteraan moeten bellen zelf en dan was het de schuld van post NL. Na veel gedoe en dreigementen dat ik van de koop afzag kon de bank eindelijk geleverd worden op een maandag. Ik ben de gehele dag thuis gebleven wachtend op mijn bank. Krijg ik een telefoontje dat de bank toch niet geleverd kan worden. Toen ik zei dan wil ik nu mijn geld terug en zie ik van de koop af zijn ze de bank toch nog komen bezorgen. Bezorgkosten 50 euro. Ik moest de bank mee dragen naar binnen want bezorgen doen ze tegenwoordig met 1 persoon.

    Ik pak de bank uit zet het eerste gedeelte in elkaar, daarna wil ik het 2e gedeelte van de bank uit pakken waar een scheur in zit en er zit schimmel op de bank.
    De volgende dag heb ik gebeld naar Furni Store met de klacht. Ik zou een nieuw gedeelte krijgen van de bank wanneer wisten ze natuurlijk niet. Nu al vaker gebeld en gemaild naar het bedrijf maar krijg geen gehoor meer. Mensen kijk uit bestel niet je bank hier een kat in de zak!!

    Opgelost!!
    Bank alsnog bezorgd met als cadeautje de slaapfunctie en excuses dus ben weer blij!!!