Beoordeel deze webshop
Bezoek deze webshop
      • Prijs
      • Ster
      • Afhandeling en levering
      • Ster
      • Ondersteuning
      • Ster

    Reviews, ervaringen en recensies met Sneakerbaas.com vind u onderaan deze pagina. We hebben op dit moment 1 ervaringen met Sneakerbaas.com met een gemiddelde score van 1.0 van de 5. Schrijf zelf een review voor Sneakerbaas.com, elke ervaring is welkom! Sneakerbaas.com heeft 1 positieve en 0 negatieve ervaringen.


  • Romy over Sneakerbaas.com

    Ster
      • Prijs
      • Ster
      • Afhandeling en levering
      • Ster
      • Ondersteuning
      • Ster
      • Romy
        (18-11-2015)

    Ik heb twee bijzonder teleurstellende ervaringen met Sneakerbaas.
    De volgende klacht heb ik gestuurd naar aanleiding van twee teleurstellende producten.
    De eerste klacht betreft de Nike Trainerendor Baroque Brown SB-616575-206-EU en de tweede betreft de Blazer Mid Vintage QS:

    Voor mij en mijn partner geldt beiden dat wij niet in deze schoenen komen! Er zit een soort van binnensok in die het onmogelijk maakt om in de schoenen te komen.
    Zelf heb ik maat 38 maar neem voor sneakers altijd 38,5 zodat ik dikke sokken kan dragen maar zelfs zonder sok kom ik niet in deze sneaker. Bovendien heb ik zeer dunne voeten, met bijvoorbeeld pumps heb ik altijd het probleem dat ik hier uitglij. Ik vind het daarom extra bijzonder dat ik niet in deze sneaker kom.
    Ik raad jullie dus ten zeerste aan om dit product nader te bekijken en uit de collectie te halen. Ik ben van mening dat jullie dit artikel niet mogen verkopen aan klanten en ik vind het daarom ook onterecht om de kosten te betalen voor het retour zenden.

    Dit is overigens niet de eerste keer dat ik ontevreden ben over een geleverd product.
    Mijn vorige bestelling; SB10221924 de Blazer Mid Vintage QS waren zeer slecht afgewerkt; de onderkant van de tong van de schoen is afgewerkt met schuim en hier is geen lederen laag overheen geplaatst, waardoor je tijdens het dragen gewoon het gele schuim zag zitten. Bovendien kwam ik er na een dag dragen achter dat er een foutje in de zool zit met blaren als gevolg.

    Van Duy van de ‘Customer service’ kreeg ik het volgende bericht:

    Beste Romy,
    Bedankt voor uw bericht.
    De Trainerendors kunnen inderdaad iets strakker om de voeten zitten door de binnensok.
    Wij hebben verder geen klachten ontvangen over dit model dus zullen wij dit niet uit de collectie halen.
    Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen krijgt u van ons een bericht!

    Met vriendelijke groet,
    Duy
    Customer service

    Allereerst vind ik het heel bijzonder dat een bedrijf bij ontvangst van nota bene twee klachten het niet nodig acht om de mail te beginnen met ‘onze excuses voor’...
    Ook grappig dat er vervolgens aangegeven wordt dat er verder geen klachten binnen zijn gekomen over dit product; Dit is niet zo vreemd gezien de sneakers op dat moment 1 dag in de verkoop waren gegaan!
    Op mijn vraag wat betreft de kosten voor het retourneren is deze medewerker helemaal niet in gegaan. Kortom; als klant wordt je totaal genegeerd.
    Nog nooit heb ik zoiets dergelijks mee gemaakt; met geen enkel bedrijf en laat staan een commercieel bedrijf. Voor mij de laatste bestelling geweest!